
MENU
Certifikáty
Reklama
Zajímavé články
Výživa seniorů
Výživa má v každém věku určitá specifika. Nejinak je tomu u seniorů. Nutriční potřeby seniorů se liší od potřeb osob v produktivním věku v několika oblastech.......
Zdroj: www.fzv.cz
Pečujete o starší osobu a nevíte si rady?Výživa má v každém věku určitá specifika. Nejinak je tomu u seniorů. Nutriční potřeby seniorů se liší od potřeb osob v produktivním věku v několika oblastech.......
Zdroj: www.fzv.cz
www.pecujici.cz
Příspěvek na péči
http://portal.mpsv.cz/soc/ssl/prispevek
Zajímavé odkazy
Aktuality
Kalendář pořádaných akcí
| |||||||||||||||
T | Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne | ||||||||
01 | 01 | ||||||||||||||
02 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | ||||||||
03 | 09 | 10 | 11 | 14 | 15 | ||||||||||
04 | 21 | 22 | |||||||||||||
05 | 24 | 25 | 26 | 28 | 29 | ||||||||||
06 |
12.12.2019
JÍZDA NA TRENAŽÉRU
JÍZDA NA TRENAŽÉRU
12.12.2019
AKTIVITY NA PATRECH
AKTIVITY NA PATRECH
12.12.2019
VÁNOČNÍ KONCERT -zpěv paní Hejduková a doprovod pan Kořán
VÁNOČNÍ KONCERT -zpěv paní Hejduková a doprovod pan Kořán
13.12.2019
AKTIVIZAČNÍ DÍLNA
AKTIVIZAČNÍ DÍLNA
13.12.2019
ZÁBAVNÉ ODPOLEDNE
ZÁBAVNÉ ODPOLEDNE
informace
INSPEKCE KVALITY SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Úspěšná inspekce ve Zdravotně sociálních službách Turnov
V měsíci říjnu 2009 byla v našem zařízení Zdravotně sociálních služeb Turnov dokončena inspekce kvality poskytování sociálních služeb z Krajského úřadu v Liberci a to na službu Domov se zvláštním režimem. Kapacita této služby v Domově důchodců Pohoda je 42 míst. Inspekce kvality poskytování sociálních služeb po šetření přímo v našem zařízení shledala, že kvalita námi poskytované služby domov se zvláštním režimem, je na velmi vysoké úrovni. Svědčí o tom i dosažený bodový výsledek 137 bodů ze 144 možných. Naše zařízení bylo první v celém Libereckém kraji, které inspekcí kvality poskytování sociálních služeb prošlo.
Za celkovým výsledkem inspekce je však třeba vidět nesčetně strávených hodin většiny zaměstnanců na přípravě a realizaci vnitřních směrnic, tvorbě standardů kvality sociálních služeb a zavádění jejich obsahu do praxe, metodických pokynů a příloh, které s nimi souvisejí. Zároveň přístup zaměstnanců a péče směrem k uživatelům byli nedílným prvkem při celkovém hodnocení inspekce.
Rád bych touto cestou poděkoval všem zaměstnancům za příkladné zvládnutí všech nástrah inspekční kontroly, za práci, kterou denně vykonávají a která je pro řadu z nich nejen povoláním, ale zároveň i posláním.
Bc. Jaroslav CimbálZa celkovým výsledkem inspekce je však třeba vidět nesčetně strávených hodin většiny zaměstnanců na přípravě a realizaci vnitřních směrnic, tvorbě standardů kvality sociálních služeb a zavádění jejich obsahu do praxe, metodických pokynů a příloh, které s nimi souvisejí. Zároveň přístup zaměstnanců a péče směrem k uživatelům byli nedílným prvkem při celkovém hodnocení inspekce.
Rád bych touto cestou poděkoval všem zaměstnancům za příkladné zvládnutí všech nástrah inspekční kontroly, za práci, kterou denně vykonávají a která je pro řadu z nich nejen povoláním, ale zároveň i posláním.
ředitel ZSST