
MENU
Certifikáty
Reklama
Zajímavé články
Zajímavé odkazy
Aktuality
NÁVŠTĚVY
OD 5.5.2022
BEZ OMEZENÍ.
_____________
Kalendář pořádaných akcí
| |||||||||||||||
T | Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne | ||||||||
01 | 01 | ||||||||||||||
02 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | ||||||||
03 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ||||||||
04 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ||||||||
05 | 28 | 29 | |||||||||||||
06 |
23.05.2022
DOPOLEDNÍ PEČENÍ
DOPOLEDNÍ PEČENÍ
23.05.2022
AKTIVITY NA PATRECH
AKTIVITY NA PATRECH
23.05.2022
AKTIVITY NA PATŘE
AKTIVITY NA PATŘE
23.05.2022
ČETBA NA POKRAČOVÁNÍ
ČETBA NA POKRAČOVÁNÍ
23.05.2022
KONDIČNÍ CVIČENÍ
KONDIČNÍ CVIČENÍ
informace
INSPEKCE KVALITY SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Úspěšná inspekce ve Zdravotně sociálních službách Turnov
V měsíci říjnu 2009 byla v našem zařízení Zdravotně sociálních služeb Turnov dokončena inspekce kvality poskytování sociálních služeb z Krajského úřadu v Liberci a to na službu Domov se zvláštním režimem. Kapacita této služby v Domově důchodců Pohoda je 42 míst. Inspekce kvality poskytování sociálních služeb po šetření přímo v našem zařízení shledala, že kvalita námi poskytované služby domov se zvláštním režimem, je na velmi vysoké úrovni. Svědčí o tom i dosažený bodový výsledek 137 bodů ze 144 možných. Naše zařízení bylo první v celém Libereckém kraji, které inspekcí kvality poskytování sociálních služeb prošlo.
Za celkovým výsledkem inspekce je však třeba vidět nesčetně strávených hodin většiny zaměstnanců na přípravě a realizaci vnitřních směrnic, tvorbě standardů kvality sociálních služeb a zavádění jejich obsahu do praxe, metodických pokynů a příloh, které s nimi souvisejí. Zároveň přístup zaměstnanců a péče směrem k uživatelům byli nedílným prvkem při celkovém hodnocení inspekce.
Rád bych touto cestou poděkoval všem zaměstnancům za příkladné zvládnutí všech nástrah inspekční kontroly, za práci, kterou denně vykonávají a která je pro řadu z nich nejen povoláním, ale zároveň i posláním.
Bc. Jaroslav CimbálZa celkovým výsledkem inspekce je však třeba vidět nesčetně strávených hodin většiny zaměstnanců na přípravě a realizaci vnitřních směrnic, tvorbě standardů kvality sociálních služeb a zavádění jejich obsahu do praxe, metodických pokynů a příloh, které s nimi souvisejí. Zároveň přístup zaměstnanců a péče směrem k uživatelům byli nedílným prvkem při celkovém hodnocení inspekce.
Rád bych touto cestou poděkoval všem zaměstnancům za příkladné zvládnutí všech nástrah inspekční kontroly, za práci, kterou denně vykonávají a která je pro řadu z nich nejen povoláním, ale zároveň i posláním.
ředitel ZSST