
MENU
Certifikáty
Reklama
Zajímavé články
Zajímavé odkazy
STÍŽNOSTI
PRAVIDLA PRO PODÁVÁNÍ STÍŽNOSTÍ
Stížnost je vyjádřená nespokojenost vyžadující odezvu. Je to jekékoliv sdělení, které stěžovatel považuje za stížnost.
Kdo:
stěžovat si může uživatel služby nebo v jeho zájmu kterýkoliv občan
Jak:
- ústně,
- písemně,
- zápisem do knihy stížností u vedoucí (u PS a CDS)
- anonymně do schránky na stížnosti
Kdy:
- kdykoliv, dle závažnosti a naléhavosti stížnosti
Komu:
- sestře, pečovatelce nebo jinému zaměstnanci;
- ředitelce ZSST - Ing. Janě Maříkové, tel.: 481 324 115, 775 134 098;
- e-mail: info@zsst.cz;
V Domově důchodců Pohoda, 28. října 812, Turnov
- vedoucí sociální pracovnici - Bc. Lence Chlumové, DiS., tel.: 481 320 070, 778 478 004;
- vrchní sestře - Mgr. Kamile Louthánové, tel.: 481 320 070, 775 727 883.
V pečovatelské službě
- vedoucí pečovatelské služby- Mgr. Heleně Duchkové, 28. října 812, Turnov, tel.: 481 322 814, 777 767 870.
V centru denních služeb
- vedoucí centra denních služeb - Mgr. Markétě Brebtové, 28. října 812, Turnov, tel.: 481 322 814, 778 971 269.
Stále ještě nejste spokojeni? Můžete se odvolat u:
- Mgr. Hana Kocourová, vedoucí odboru sociálních věcí Města Turnova, tel.: 481 366 854;
- Mgr. Petra Houšková, místostarostka Města Turnova,Ant. Dvořáka 334, Turnov, tel. 481 366 224;
- Kancelář veřejného ochránce práv, Údolní 39, 602 00 Brno, tel. 542 542 111;
- Český helsinský výbor, Štefánikova 21, 150 00 Praha 5, tel. 257 221 142 nebo 602 646 940.
Zásady vyřizování stížností:
- Stížnost bude vyřízena bez zbytečných průtahů, nejdéle do 28 kalendářních dnů a stěžovatel bude písemně vyrozuměn.
- Při vyřizování bude respektováno soukromí a lidská práva stěžovatele.
- V případě, že skutečný lhůta překročí daný termín, příjemce stížnosti uvědomí stěžovatele o této skutečnosti a důvodech písemně.
- Stěžovatel má možnost si svobodně zvolit nezávislého zástupce, který ho bude při vyřizování stížnosti zastupovat nebo doprovázet.
- Stížnost není důvodem pro ukončení poskytované služby ani k diskriminujícímu jedníní ze strany poskytovatele služeb.
- Na žádost stěžovatele bude zachována mlčenlivost o jeho stížnosti.