
MENU
Certifikáty
Reklama
Zajímavé články
Zajímavé odkazy
Aktuality
NÁVŠTĚVY
OD 5.5.2022
BEZ OMEZENÍ.
_____________
Kalendář pořádaných akcí
| |||||||||||||||
T | Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne | ||||||||
01 | 01 | ||||||||||||||
02 | 02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 | ||||||||
03 | 09 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ||||||||
04 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ||||||||
05 | 28 | 29 | |||||||||||||
06 |
23.05.2022
DOPOLEDNÍ PEČENÍ
DOPOLEDNÍ PEČENÍ
23.05.2022
AKTIVITY NA PATRECH
AKTIVITY NA PATRECH
23.05.2022
AKTIVITY NA PATŘE
AKTIVITY NA PATŘE
23.05.2022
ČETBA NA POKRAČOVÁNÍ
ČETBA NA POKRAČOVÁNÍ
23.05.2022
KONDIČNÍ CVIČENÍ
KONDIČNÍ CVIČENÍ
informace
STÍŽNOSTI
PRAVIDLA PRO PODÁVÁNÍ STÍŽNOSTÍ
Stížnost je vyjádřená nespokojenost vyžadující odezvu. Je to jekékoliv sdělení, které stěžovatel považuje za stížnost.
Kdo:
stěžovat si může uživatel služby nebo v jeho zájmu kterýkoliv občan
Jak:
- ústně,
- písemně,
- zápisem do knihy stížností u vedoucí (u PS a CDS)
- anonymně do schránky na stížnosti
Kdy:
- kdykoliv, dle závažnosti a naléhavosti stížnosti
Komu:
- sestře, pečovatelce nebo jinému zaměstnanci;
- ředitelce ZSST - Ing. Janě Maříkové, tel.: 481 324 115, 775 134 098;
- e-mail: info@zsst.cz;
V Domově důchodců Pohoda, 28. října 812, Turnov
- vedoucí sociální pracovnici - Bc. Lence Chlumové, DiS., tel.: 481 320 070, 778 478 004;
- manažerce zdravotní a sociální péče - Mgr. Adéle Novotné, MBA, tel.: 481 320 070, 775 727 883.
V pečovatelské službě
- vedoucí pečovatelské služby- Mgr. Heleně Duchkové, 28. října 812, Turnov, tel.: 481 322 814, 777 767 870.
V centru denních služeb
- vedoucí centra denních služeb - Mgr. Markétě Brebtové, 28. října 812, Turnov, tel.: 481 322 814, 778 971 269.
Stále ještě nejste spokojeni? Můžete se odvolat u:
- Mgr. Hana Kocourová, vedoucí odboru sociálních věcí Města Turnova, tel.: 481 366 854;
- Mgr. Petra Houšková, místostarostka Města Turnova,Ant. Dvořáka 334, Turnov, tel. 481 366 224;
- Kancelář veřejného ochránce práv, Údolní 39, 602 00 Brno, tel. 542 542 111;
- Český helsinský výbor, Štefánikova 21, 150 00 Praha 5, tel. 257 221 142 nebo 602 646 940.
Zásady vyřizování stížností:
- Stížnost bude vyřízena bez zbytečných průtahů, nejdéle do 28 kalendářních dnů a stěžovatel bude písemně vyrozuměn.
- Při vyřizování bude respektováno soukromí a lidská práva stěžovatele.
- V případě, že skutečný lhůta překročí daný termín, příjemce stížnosti uvědomí stěžovatele o této skutečnosti a důvodech písemně.
- Stěžovatel má možnost si svobodně zvolit nezávislého zástupce, který ho bude při vyřizování stížnosti zastupovat nebo doprovázet.
- Stížnost není důvodem pro ukončení poskytované služby ani k diskriminujícímu jedníní ze strany poskytovatele služeb.
- Na žádost stěžovatele bude zachována mlčenlivost o jeho stížnosti.